ngn som vill vara ärlig och säga vem detta är annars äre bara kolla upp ' IP '

haha ngn omogen jävel som kommenterar,
vill bara säga nga saker och vore rätt moget och sega vem de är för oc efternamn ;)
okej:
1. jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig.
2. jag går i det jag vill bära ;) jag går i det jag trivs inte du ;)
3. bara omoget att inte skriva efternamn.
4. skaffa dig ett liv ;)

Lina om heej alla bloggläsare ;)
Ooj, har inte du persing i underläppen också? Inte för att jag vill göra dig arg men det är verkligen osmakligt med både över och under, det ser faktist inte klokt ut. Jag råder dig att plocka ut den ena.. Mvh

haha du ska inte säga vad jag kan göra för att du ska trivas med det ;)
och fett omoget att vara som dig som bryr sig om andra ;)
sköt ditt och skaffa ett liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0