heej alla bloggläsare ;)

varit i skolan idag då och haft as kul.. (NOT!)
men iaf gick från sista lektionen för att dra till vårdsentralen
och sedan hem till johan för attpierca min överläpp
blev skit bra tyckte jag :) (tack johan)
sen skulle mamma komma och hämta mig fast fick stanna kvar för vi skulle på bio med de e tveksamt nu
vi kan välja mellan bio eller bowling och de e lite svårt med pengar och så :c
aja men jag kanske ska sova här tills i morgon fett gött :)
saknar älsklingen som fan men jag bloggar mer imorgon när jag kommer hem och säger hur de blev :) <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Ooj, har inte du persing i underläppen också? Inte för att jag vill göra dig arg men det är verkligen osmakligt med både över och under, det ser faktist inte klokt ut. Jag råder dig att plocka ut den ena.. Mvh

2012-01-18 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0