Du är toppen.

Du är den vackraste på jorden du får mig att må bra,
när jag tänker på dig så blir jag glad.
När jag tänker på dig så pirrar hela kroppen jag vill säga en sak, du är verkligen toppen!
Första gången jag såg dig var nere på station,
du var en söt liten ängel i rätt position.
jag visste direkt att du var den rätta,
jag kände mig så varm av denna hetta.
Jag visste vad det var, jag hade blivit kär du var lika vacker som en blå atmosfär.
jag vill visa hur jag känner för dig genom att skriva denna text till dig.
Tiden var skit när du kom in i bilden jag är så jävla lycklig du är rena gudabilden,
du ändrade allt när det blev du och jag, 
Att bara vara dig nära,
vara en av dina kära gör mig lyckligast i värden.
hur kom det sig att det blev just såhär?
(Någon i himlen förutsåg det här!)
Du kom som en vind från ingenstans det var du som gav mig en andra chans.
det livet vi lever är en enda stor romans,
vet inte vad vi gjorde men vi hittade en balans.
Varje kyss du ger mig är söt som honung du är fri som vinden,
ingen kan vara din konung.
kärleken till dig är allt jag har kvar all denna kärlek till dig som jag bar.
Kärleken brinner djupt i mitt hjärta,
när jag inte ser dig så känner jag smärta,
du är mitt allt, du är min kärlek första gången jag såg dig så blev jag helt stel. 
jag tänker på dig nästan varje dag som en Nordanvind som himlen bär,
det är du som skapade en annan atmosfär!
Du är lika vacker som stjärnorna på himlen,
vill inte släppa taget, kommer aldrig glöma bilden av dig mitt hjärta,
min sötnos du fick tiden att stanna!
We have nothing to lose.
Att smeka din kropp och nudda dina läpppar,
jag flyger upp i himlen jag känner hur jag lättar.
du vet att jag älskar dig i all min framtid av all denna lust så finns jag alltid.
Din skönhet går inte att beskriva med ord du är vackrast av alla på denna jord,
solen skiner och floden dånar, vinden viner på jorden vi lånar.
Du finns alltid i mitt hjärta,
om jag någongång dör så syns vi i himlen,
stjärnorna på himlen blinkar för oss,
varje natt så kämpar dom för att komma loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0