Cepe.

hej alla goa och glada :)
har varit inne på akuten idag ..
fan har ont satan i fingret men aja ..
de visade sig att de inte va ngt och jag började bråka med sköterskan eller vem de va, de va en tant iaf xd ..
men aja påtal om annat :)
idag har de faktist varit en fett go dag, skolan va chill har varit på 1 lektion idag xd
för vi hade inte matte, och på mentorstiden va jag faktist hos/i/på vårdsentralen och kollade fingerfan ..
men nu är jag hemma och har sjukt tråkigt xd
så tänker snart lägga ut en liten text :)
kanske ni säkert tänker (erica och hennes texter)
men jag säger: jag och mina texter är grymt :o (aa'
nej men ja .. jag kommer alldeles strax lägga ut en text :)
men först så ska jag dunka lite johnny cash :)

charåå sålänge :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0