Fml. x)

ja hej på er :)
nu sitter jag här i skolan med lorita :') (KÄRLEK till henne)
och inte gör ett skit .
kan inte blogga hemifrån för mitt internet fuck sönder .. (asso de fukar inte någon stans ..)
aja i helgen var jag på t.m.a.b och de va sista´året .. fml säger jag bara..
inga mer mc träffar på high chaparral och ingenting ..
aja en mindre mcträff .. pga. en viss person .. -.-'
längtar bara på att jag får internet igen .. ska jag verkligen sitta vid datan ;) :)
aja nu ska vi vänta på bussen tsm .. (jag och den bästa)
så jag hoppas att ni har de heeeelt ok, för de har jag :)















Kommentarer
Postat av: Giggi

Blogga mera! :D

2012-06-18 @ 20:27:04
Postat av: Anonym

ASSÅ BLOGGA NU DÅ!!!

2012-06-21 @ 12:11:35
Postat av: emiile

blogga fö fan,, haha :)

2012-06-28 @ 21:00:00
Postat av: mii

saknar dina blogginlägg, de förgyller min dag <33

2012-07-03 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0