dina blåa ögon får mig att dö lite smått såfort du ser mig rakt in i ögonen.

idag blir de en tung dag ..
 
mamma kom in och sa till att jag måste göra iordning mig osv ..
men jag somnade om, jag gick upp runt ca. halv 12, och nu har jag sminkat mig lite ovanligt, och har svart klänning och svarta taghts med vit kofta till de.
för att idag är de en sspeciell  dag, idag blir de begravning.
min polares kompis dog i mångdags .. så att så blir de ..
sorglikt men säkert ..
så vi ska åka om ca. 5 minuter..
när jag kommer hem ska jag fucking sova o.O
och sen lite senare på kvällen drar jag till johan ..
och så väntar jag på tele samtal från en underbaring .. :$
 
 
//Puss&KramEricaFriberg.

Kommentarer
Postat av: Jessi

<3

2012-07-22 @ 01:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0