Le mot dom som krossar dig, för de krossar dom att se dig le.

okej trevlig dag asso ..
nej men faktist den blev lyckad, många som stötte mig och hjälpte mig med allt.(tack josefin&jonathan)
tänker verkligen på ALLT nu och jag menar ALLT,
känns som allt är helt konstigt och allt är onormalt ..
behöver hjälp :c
får itne göra si och får inte göra så. inte ens ett enda ..
men aja hoppas påde bästa.. saknar allt som va innan ..
aja ingen mer ******, och ingen mer **** ..
kommer saknar er saker. men jag gör allt för hnm ..
de svider att de ska vara så men man måste ju när en säger så ..
jag mår D-Å-L-I-G-T just nu..
kan inte sova .
men ska inte störa mer med mina deppsaker .. :)
bloggar senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0