känslor och allt som hänt innan jag fick min underbara.

okej för er som inte fattar vad som hände för första början men tony.
jag snackade men tony ett tag visste inte vem han va,
tyckte han va konstig och inte speciell fin .. (som jag tycker med alla i början)
(för jag är en sån person som kan tycka killar är obotligt fula, eller konstiga, eller nästan söta i början som jag va oräker med tony viste inte vad han var.)
samtidigt som jag snackade med han snackade jag med tim väldigt mycket och vi va varje helg.
jag åkte upp och träffade han men emmelie.. ( jag och emmelie är inte vänner mer)
jag tyckte inerst inne att han va söt, och jag började gilla han,
men ville inte säga något till ngn om vad jag kände,
för sörsta gången jag träffa någon och sen kände som jag gjorde,
jag ville inte erkänna det..
jag sa massa dumma saker om han och de blev på video,
jag ångrade det för jag gillade ju han verkligen.
vi snackade ett tag i en vecka eller 2,
samtidigt jag snackade med tim .
jag fick inte träffa någon på en månad med betämmde med tony&aron,
tim såg mig och blev arg,
jag gillade tony mer och mer,
tack vara aron den kvällen som fixade ihop mig och tony,
vilket jag är glad över,
och jag tycker efter allt som hänt att han e rätt stilig,snygg,gfin och allt på alla vis,
jag älskar han och han är bara mig,
och folk som säger att han e **** och massa skiit..
ta er ngn stanns ;)
men jag vet iaf att om ni inte vill ha hnm så stör er itne så?!
mitt val,
min älskling som jag älskar mest av allt,
jag och han har gått egenom en massa och jag älskar han,
så tony äääälkling, älskar dig vekrligen kan sitta och lipa för att jag saknar dig så mycket,
många är glad för min skull ..
och de gör mig med glad.
så älskling lämna mig ALDRIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0