hela jag är glad idag.

jag började undra varför inte min mor kom hem som hon brukade ..
jag  gick ut och rökte in och satte mig vid köksbordet och kollade lite bilder på mobilen :)
sen öppnade min syrra dörren och höll en kartong i handen, och lika dant mamma
och kollade på mig och bad mig komma ..
och jag började gråta av glädie för att de va råttorna,
jag typ dog så nu har jag mina små pojkar :*
menh nu ska jag och min syrra träna/''leka''
med dom :*
SÅ JÄVLA GLAD! <3
bild på mina små älsklingar :* <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Sanne

Jag tycker du är värd att få ett eller två eget/egna djur min älskade dotter <3<3<3

Jag så hur mycket du blev förälskad i dem i går när vi var på djur affären :)

Puss Puss <3<3<3 ILY

2012-01-31 @ 17:39:12
Postat av: Lina

Kärlek♥

2012-01-31 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0