hej alla ..

denna dagen har varit piss ..
asso först så börjar man snacka med ngn man hatar väldigt mkt ..
sen när man är hemma ringer det är väldigt äcklig sak och säger att jag och han e tsm ..
nämner inga namn .. -.-'
sen så saknar man älsklingen väldigt jävla mkt men då får man inte träffa hnm heller i helgen ..
känns som hela världen är emot en just nu ..
man de går väll över hoppas jag .. -.-'

aja jag sov iaf hos johan och sofie inatt :)
tack för jag fick sova hos er ;*
hade myskväll igår med chips,nougat,saft och varm chokladmjölk :)
dom vaknade inte både min klocka ringde och jag sa hejdå till dom innan jag gick,
men helt döda var dom ..
HA-HA xd

aja nu ska jag väll fortsätta vara nere ..
för vill verkligen träffa min bääbiis ..
bara en sak som kan göra mig glad ...

men aja nu ska jag la ddra och kolla film med mamma och lägga mig i mammas knä med en filt :)<3
bloggar imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0