gött eller vad? :oo

har inte bloggat för har inte varit hemma ;oo
mohahah ;oo (faktist inte kul, men gillar skriva MOHAHAHA)
aja i fredags följde jag med lorita hem ;*
hade kul:
  • vi tog bilder,
  • klappade hästarna,
  • och satt vid datan ;*
sen körde loritas mamma hem mig,
och jag duschade och pakade åkte till älsklingen
från fredag till söndag fett kul ;**
har saknat han mycket ;oo
2veckor utan dig är farligt asso ;o
aja påvägen hem så va de ngt fel på aparaten så den ville itne slå in där jag bode så fick åka gratis till june,
sen träffade jag på josse och sanna och nga till och josse betalade min hemresa på tåget med,
fatta lyx asso ;*
aja bloggar senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0