chooo här igen :)

idag så har jag varit på 'besök' på ett behandlingshem,
och snackade med en som varit kriminell och
sålt knark,
ja de är hemskt hur man kan hålla på men sånt,
och han sa när han höll på med att droga ner sig då tyckte han att han
mådde bra .. (för JÄVLIGT är de ju ..)
så mamma väkte mig kl.10 och sa att janne skulle komma och hämta mig 10.40
och jag hoppade upp ur sängen och satte på mig kläder och allt,
så vi gjorde tacos och lite så innan vi far dit då :)
jag kom hen runt 16.00
och första mamma sa efter hon va ute på hennes 'runda' va
att hon anklagade mig att ta en sak .. (som jag inte hade gjort..)
aja SKOLAN börjar imorgon och vi ska få en ny kille i klassen som heter erik/eric,
gött :)
han är från arvids..(ngnting)
aja får iaf träffa min AMANDA :D
och min LORITA :D
älsar er tjejer ;**
aja nu ska jag käka ;*
borde jag skaffa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0