~cheeeaaaaooo

först vill jag skriva något till stiffe <3
jag vet du kanske inte mår så bra,
men jag försöker göra dig på bästa humör om jag ens kan få dig på lite bättre ..
allt va konstigt från första början,
som en deg nästa,
men nu är vi goda vänner,
och jag finns alltid för dig bror!
du är bror'N jag aldrig fick!<3
och bara ett måste att vi måste träffas snart asso ;o
KOM IHÅG FINNS ALLTID FÖR DIG GLÖM DET INTE! <3



varit hos älsklingen i helgen fett mys,
saknar han redan,
och jag lovar,
en sekund utan han är som en evighet,
älskar dig fettans mkt älskling .. ;** <3
vi kollade på film på lördag och låg i sängen hela dagen,
och i dag va älsklingen as gullig som lagade mat åt mig
gott blev de tack älskling ;*
aja syns nästa helg älskling? <3
tänkte hissa och dissa idag va ett jävla tagsen jag gjortde det ;)
HISS (Y)

vill hissa dom äkta vännerna som finns för en när man mår skit rent ut sagt,
dom som man kan nsacka de är inte alltid många med en preson kan betyda mycket.
vill tacka alla mina vänner för ni finns :) <3
DISS (N)

sånt personer som ljuger,
t.ex om någon säger något och den man snackar med bara aah men jag sa ionte så och så och ändå påstår personen dom nsackat med att han/hon sagt så ..
S.T.Ö.R.M.I.G
och sånna folk som snackar skit om folk dom inte träffats ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0