♥ bättre än dig kan man inte få ♥

till dig tony♥
du är mitt allt,
saknar dig såå utan dig i en helg kan vara så konstigt,
och denna helgen kändes så J-Ä-V-L-A lång ..
du betyder så mkt så obeskrivligt mkt.
utan dig ingen mig ..
en vecka känns som en lång evighet eller aah mer än så.
får banik när jag drömmer om att du ligger här brevid mig
och jag vaknar och du inte är här,
ärligt börjar gråta då och det är inte första gången.
mitt hjärta har du så va rädd om de om du är rädd om mig.
bättre än dig får man fan leta efter länge länge för de
finns ingen som är bättre en dig.
jag älskar dig, och de måste du förstå!
lita på mig när jag säger 'jag älskar dig'
du är mitt LIV och mitt ALLT,
kan ALDRIG älska ngn så mkt som jag älskar dig min bääbiis :*



♥du och jag älskling?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0