att förlora dig går inte. tanken finns inte .

jag lipade i säkert en timme igår efter de som hänt ..
stiffe ringde mig. (engulligpöjksomkallarsigminstorebror.)
vi snackade säkert en timme .. jag har verkligen saknat att ha ngn där att snacka med ..aja

sen la vi på och jag började gråta igen .. jag lipade drygt 4timmar .. livet kan vara rätt dåligt ibland. just nu sitter jag i skolan i biblioteket med lorita (minbabe(a) )
och jag tänker på 'dig' hela jävla tiden.
kommer detta bli bra? när? var? hur?
eller kommer de sluta dåligt ..?
jag mår verkligen piss för att jag sa som jag tyckte ..
och om jag bara kunde förlåta dig så skulle allt va mycket bättre ..
önskar man kunde spola tillbaka tiden så allt blev normalt och jag visste vad jag skulle säga och inte säga..
aja hoppas de löser sig snart annars vet jag inte vad jag gör ..


~tack stiffe(bror) för
att du finns där för mig
när jag behöver dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0