Tobbe Svensson! <3'

Till Tobbe Svensson'!
du är bara min, ingen jag kan dela med. min kärlek och min själ är de enda jag kan ge.
Du betyder så mycket, du får mig att må bra. Du är den bästa man kan ha.
du är som en sol som lyser över min värld, du är guld värd.
Du är precis allt jag vill ha.
Vi två till döden, du är helt perfekt.
Det går inte en dag då jag inte tänker på dig.
men nu är du min och tänker fan inte släppa.
allt känns som en sagt är detta verklighet eller bara en dröm?
är de en dröm låt mig aldrig vakna!
Bara du finns vid mig, inget annat vill jag mer en dig och din kärlek!
Du är underbar, du är helt obeskrivlig.
Du är söt, för mig är du betydlig.
Jag vill ha dig med mig i min framtid!
du hjärta jag så ska de vara för alltid.
får inte ut dig från mina tankar, och vill INTE heller.
har fastnat vid dig, mitt hjärta de brinner.
Du vet inte hur jag känner.
Du är mitt allt, vi är mer en bara vänner! ;$
Jag vet vad jag vill, det är dig jag vill ha.
Jag älskar dig, och jag ångrar inget av de jag har sagt.
Du är bara min, min söta lilla prins.
Jag ska göra mitt bästa för att vara en bra tjej.
Jag vill aldrig att du ska gå, snälla stanna här föralltid!
Du och jag tillsamman så är vi ett!
Din kärlek ger mig styrka, allt känns så rätt!
orden kommer från hjärtat, så bildas denna text.
Bort från allt skit bara du och jag.
Känna din värme, höra dina andetag.
Ler du, så ler jag :*
/ erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0