Saknarden är stor, fast jag inte vill ha ngt med dig att göra.

varit hos farmor och farfar idag,
där träffade med alex,miche,emilia och erik :)
hade otroligt skittråkigt i gsv .. -.-' (gislaved)
väntade på att ♥babe♥ skulle ringa men nej de gjorde han fan inte :'c
så jag ringde han när jag kom hem, och han ska troligtvis ringa mig halv12..

imorgon blire mormor och morfar, mormor fyller år imorgon så grattis till henne :)
aja får man äta samma mat, få godis OCH äta tårta.. kommer inte orka med de..
men nu ska jag dra ..


DagensLåt

bara för att jag är kär i Nomy..
jag väljer denna låten för att den e otroligt vacker och fin :')














Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är de du inte vill veta av mera ?

2012-04-07 @ 01:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0