living to love you. ♥

heyy alla bloggläsare :)

Niklas och Pierre skulle komma idag men har inte dykt upp ..
jag kollade lite och så och hittade en as gammal video jag gjorde för över etthalvårsen ..
som jag skulle lägga ut .. men som jag ska göra idag .. den handlar om jane. (oss)
så den lägger jag upp här ..
idag har jag inte gjort ngt .. väntat på att älsklingen ska ringa ..
men de har han inte gjort .. han som sa att han skulle göra de när han skulle komma hem från skolan idag :'c
De värmer att du inte ringer honey .. </3


men jag har typ inte mkt mer att skriva ..
för jag har blivit extremt sårad precis ..
men de får jag lära mig att leva med ..
och älskling, de är inget att snacka om tycker jag ..
eller jo om du verkligen vill höra mig gråta ..
och de kommer vara jobbigt för mig att säga de till någon!




men jag lägger upp videon senare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0