livet är inte det bästa ibland asso :oo

heyy alla,
ska göra ett inlägg om :
1. vad jag har gjort och kommer att göra idag,
2. saker jag behöver skriva av mig ..
3. hur de är mellan mig och en viss person ..

4. bildbomb


DAGEN!

idag vaknade jag typ mellan 10/11 och då så började jag dagen att snacak med den bästa oliver (kärlek till han)
och sen efter de snackade jag lite med sebbo :'D (kärlek till han med)
och nu snackar jag med tobbe (kärlek till han eller ngt..)
aja senare ikväll blir det att snacka med oliver eller ngt igen förhoppningsvis, och sen se fall jag kan träffa anton :) (kärlek till han) har inte träffat han på fkn ett år typ:o


asso de är såhär jag känner och tycker ..
att när ngn sagt saker till en några gånger (som du vet vad..) så är de klart att man börjar ta saker på allvar ..
jag kanske itne är den personen som kan skoja om de mesta och skit .. jag tar åt mig saker som folk säger ..
om du inte nöjer mig med de så är jag inte den person du ska snacka med .. jag villha den jag är lycklig med och den som förstår hur jag är .. förlåt .. men asso är jag inte så som du vill att jag ska vara är de la ingen idè ..  bara de jag ville säga ..



okej många vet säker dedär ryktet som har gått/går ..
om misshandlen på en viss person som hände 30 oktober 2011 ..
ja han sa att han skulle radera mig från hans liv ..
och nu efter typ ett halvår så började han skriva med mig (idag) och jag blev helt paff ..
han har gotagit min ursäkt så nu är de la sådär mellan oss .. men hoppas att de löser sig och att vi blir goda vänner :) för han har ändå varit mitt allt en gång .. och de som hände ångrar jag ..



BILDBOMB!

bild på dom som betyder mest kommer här :D

morgan :*



johan :')



adam :*



jasmine :*



sanna :*



markus :*



anton :*



jonte :*














Kommentarer
Postat av: jane

Tobbe veeeeem ;oooo heh<3

2012-04-02 @ 17:03:41
URL: http://nattstad.se/janelarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0