enkelimäinen <3'

heyy alla :')
lyssnar man på musik och städar lite, för imorgon kommer Pierre och Niklas :'D
haha hoppas dom hittar ut hit bara ;)
aja de är var jag gjort idag .. :)



Jag har inte haft en bästavän som dig innan och efter du lämnade mig ..
vi sa systrar föralltid right? men de blev inte så ..
saknar en bästavän .. den som man kan ska med osv ..
Du fattar vad jag menar ..
jag tror seriöst att jag aldrig kan få ngn bästavän som dig igen ..
jag gjorde fel men du sårade mig jävligt mycket ..
vi va ju systrar dag som natt men vad hände egentligen?
~Jag saknar oss syster .



KNARKARLÅT!


Kommentarer
Postat av: jane

Vem .. ? <3

2012-04-05 @ 03:30:06
URL: http://nattstad.se/janelarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0