'Du&JagSåDeSkaVa!'

aja vatt ledig idag från skolan för skulle t bup ..
HAHA dom försökta göra allt för att jag inte skulle dit mer xdd
aja får blogga snabbt xdd
lyssnar på musik och tänker på gammla minnen och nu tänker jag på min älskling ;**
får träffa hnm på fredag,
och jag skulle ringt hnm för 2 timmarsen OJJSAN ;oo
älskarrejj toiny bara så du vet ;** <3

eehhm, jag stör mejj på vissa som går bakomryggen och ni vet vilka ni är ..
STÖLR MEJJ OVERKLIGEN på er två ;oo
ni va mina bästisar och sen gör ni så hår MOGET (Y)

jag har dom jag behöver så ni kan ju bara dra ;oo

aja nu ska jag ringa äölsklingen för jag MÅSTE BARA DE saknar hans röst ;oo
intressant eller hur ;oo
OOOOOHHHH JAAA ;ooo



~kasta tendare i vattne då eller?~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0