dom som betyder mest kommer alltid finnas i mitt hjärta :')

aja nu sitter man här på lektion med markus och har feetttans kul asso ... NAEEEJJJ ;oo
vi har eng/sv (y) kuuuul xdd
aja har varit mned om mkt som ni inte vet
för jag har inte bloggat ;)
men har iaf vatt med markus,sanna, nicole,amnada,frasse och nga till och haft fördelsedagsfest ;)
fettans kuul asso :D
tills chrille kom,, uschane mejj vad de blev ett ''litet'' slagsmål ;oo
aja vi hade iaf kul på dagen xdd sen va jag med tony hela lovet fett kul :D
och han har så sööööööötaaaa katter asso dööör ;oo
lika söta som hnm ;oo ;$$

sen har jag la inte gjort ngt mer ;)
men aah xd
imorgon ska jag till polisen kl. 8.30 kuuuuuuuuuuuul (NOT!)

aja nu ska jag la fortsätta jobba med fb ;)


ni som betyder mest är dom jag är räddast om älskar er ;) <3

markus bror joelsson ;**


tony älsklingen duvenäs <3 ;**


nicole syster müller, sanna syster gustafsson, amanda syster hillerström <3 ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0