dagar kommer och dagar går och de ska föralltis vara vi två.

1 månad med älsklinhen idag da,
han som är mitt allt och som jag aldrig ska släppa taget om ;**
nu sitter yhan här och snart ska dra hem ,,
kommer sakna hnm precis när han åkt ;**
min lilla bääbis är allt jag har ;**
ville baraatt ni skulle veta är vi har 1 månad tsm idag ;**

aja hänt mkt på den senaste tiden,
jag blivit anklagen för misshandel osv ..
och jag ska på förhör och massa skiit .. ;oo
aja fick reda på vilka som är mina äkta och inte äkta vänner ,..
och jag mår faktist rätt bra nu :D

älskarrejj äkliingt ;**
du är mitt allt ;**'<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera oftare -.-""

2011-11-05 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0