heejhejj sötisar;**

srry att jag inte skrivit ngt imorse ,, men försov mejj och hade brottom idag så hann inte:( :( (föörlåt)

hänt idag dåe?
skolan,
(och nu har jag när min lillasyster typ gråter för att hon inte kommer in på datan och säger att de är "mitt fel",, asså aa okkej o.O )

aja lektioner idag?
eng, svenska, lunch, skiiit lång so lektion:( och sen idrott,, mhihih syster (emmelie) haha kul vi hade på idrotten dåe ;) hahaha år på 16 jag bara naeej men jag kan springa,, HAHAH men de gick inte så bra,, och du vara åk pårejj,, jag bara va? okkej xd HAHAHAH och jag flög in i en stutsmatta HAHAAHHA xd bästadag med EmmelieStoraSysterOjala<33 (KÄRLEK till henne)

aja nu ska jag väl snacka skype men sötaste Rasmus och nga t kanske:') (KÄRLEK till han);**<333



kom ihåg FredricSötnosen är bästa "rapparen" i sverige :') (KÄRLEK till han) och han är en fiiin pööjk :'D<33333

och AndreasBaiibeh är bästa sångaren i sverige :') (KÄÄRRLLEK till han)



ska lägga upp en bild på StoraSyster (Jane (gårdagensbild för har inte gjort det)) snart:)


PussPuss// eran eriica,, ;**<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0