heej sötnosar ;)

nybloggare här jao :'D

_________________________
dagen har varit dåligt ;(
vaknade kl.11.. (mihihi slipper skolan) för har hög feber ;(
så satte mejj vid datan,, chattade men BÄSTA storasyster Jane Larsson (KÄRLEK till henne)
vi snacka om våra ex som gjort slut samma dag och tid och allt igår.. (DÅLIGT av dom) :''(
hade aldrig hört Jane så ledsen förut..
Jane,, dör du dör jag bara så du vet(L)

sen satt jag vid datan och lyssnade på musik och redigerade bilder till kl.1 (jippi för mejj) (aaaa)

sen käkade jag frukost halv 2 (aaa) (va duktigt av mejj) :p

men nu ska jag vara social men älsklingarns.. Andreas (KÄRLEK till han) Emmelie (SÖTASTE syster) (innan hon drar till dansen) Jim (kärlek till den pöjken;** ) och Alexander.K (SÖTASTE pöjk i världen) (aaaa)


senare ikvl blire att vara social men min underbara mamma som kan vara SJUKT jobbig i bland men älskar henne ändå(a)<33333;**

PussPuss// eran eriica(aaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0