hallloouuu söötisar;)

nu har jag kommit hem från skolan,, mihihih(aa) kuulig dag med StoraSysterEmmelieOjala :') (KÄRLEK till henne)


haha grymt kul vare,, du baah håår på bena kolla eriica,,
jag baah haha aa jag ser xd,, jag bara jag får en kram?
han bara okkej.. *kramar*
emmelie du baah försökta dra ner hans byxor jag bara
HAHAHA och han bara jag har dubbelknut xd HAHAHAHA

F THE REX
(fredric) sjunger skiiit bra,,
bara för att han är bääst:)
ja kom ihåg de alla (aa) (KÄRLEK till han) ;**



maten va skiiit äcklig idag ;o typ mos med äcklig korv som va sten håård men vit sås eller va de va för ngt xd HAHA

aja nu ska jag väl ta're lugnt och typ lyssna på musik och chilla,,

dagensbild kommer upp lite senare;**



PussPuss// eran eriica ;**<33


Kommentarer
Postat av: emmeliedencoolastedukänner (y)<3

haha bääst :D <3

rååger , eller va hette snoppen? ;$$ <33

2011-03-29 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0