haejj sötisar(aa'

har nyss käkat,, min syrra hjälpte t med maten (duktigt av henne) ;*
blev köttbullar och makaroner mihiihihih(aa)

jag och marie är bäst på att laga mat tsm :'D

aja nu ska jag väll kolla bdb och fb och kamrat lite,, :')


_____________________________________

Jim underbarast killen gjorde en dikt till mejj idag :')
så gulligt av dejj <33 (kärlek till han)

men aja vet inte va jag ska skriva mer,, men ska iaf vara lite social med finaste Linnèa.C
(KÄRLEK till den söte tjejen)
 och JaneStorasyster.L
(KÄRLEK till henne) BÄSTA STORA SYSTER I VÄRLEDEN(L)
och sötaste liisa :') (KÄRLEK till den söta fliickan)




PussPuss // eran eriica;**<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0