godmorgon sötisar (a)

..blire för mejj iaf,, vaknade precis:'D (duktigt av lilla mejj)





________________________________________________________________

vaknade av att min "låtsas pappa" kollade in i mitt rum och försvann lika snabbt och baah hejj eriica,, jag bara skrek omg.. mihihi :$ undrafarför han försvann lika snabbt från mitt rum igen xD men aja så vaknade jag idag iaf(aa)



vad händer idag?:
de blir la att sitta vid datan (är ju sjuk som ni vet) och orkar inte klä på mejj "normala" kläder.. så sitter här i linne och mjukisbyxor(aa) (duktigt eriica)
orkar t.om inte att sminka mejj ;( (BLÄ,, inte duktigt eriica)
men aja,, tba till vad jag ska göra idag(aa)
jo de blir la datan då,, och vänta på att sötaste vikktor.b ska logga in på msn.. han får mejj alltid lika glad(a) (KÄRLEK till den pöjken) och andreas.h,, världens bästa,, han får mejj bli suger glad(a)
(verkligen KÄRLEK till den baiibeh'n) sen blire la att laga mat med,, mamma jobbar ju xD och min "låtsas pappa" kan inte laga mat xd så jag får varaa så duktig och laga mat,, (så bra eriica) :')
sen MÅSTE man ju lyssna på musik idag med,, (musik är livet)


aja nu ska jag väl lyssna på musik och chilla,, cha cha biatches ;) ;* mihihih(aa)



p.s kommer upp en vidoe senare idag (tror jag,,) som sötaste fredric.hallgren sjunger
(tror hans efternamn stavas så) xD
(KÄRLEK till hans röööst och till han) (aa)





PussPuss// eran eriica <3333


Kommentarer
Postat av: viKKtor

yea mitt namn e me :D <3

2011-03-26 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0