SOMMARLOV!! :D (aa'<3


glömde blogga igåår juu tss ;$$<33 två inlägg i ett kommer nu :D


________________________________________
IGÅR :

ja nu har man nyss duschat och tänkte nyss på en söötsööt kille :') tihiihh (aa)
och de bäästa av allt är tt jag ringde han idag och han frågade
vem jag var och han va heelt ny vaken .. jag bara de e jag du veet;)
han bara aah nu vet jag ..
jag bara vem e de då? ;)
- ERIICA!! :'D hehe sa han då ..
(SÅÅÅ GULLIGT) ;oo
och han e miin lilla modellpprins (aa) tss ;$$<3<3


miiiiiiihihihi ;$$ HAN kommer IHÅG mejj :'D
såå guliigt föör att viktor va såå sööt i sina ''västankläder'' hehe :3
och jag visade en bild på mejj och han kommer ihååg mejj
STOLT :D<3




_________________________________________
IDAG :

började meed att mamma väkte mejj halv 7 -.-' fast han fixa mejj iaf brottom t bussen menaja xdd tss

sen va i skolan meed sabina och mikaela :D KUL :D
vi smickade oss och jag fixade om mitt håår :D
sen kom emmelie och då fixade hon sitt håår tss ;$$
sen efter det så gick vi runt i skolan och snackade meen mikaela,sabina,emmelie,amanda,anna,lorita, natalie och amandas syster(vene vad hon heter) tss

sen gick jag och emmelie t hk (hemkunskapen)
däär alla andra i klassen var,,
då käkade vi glass :D (A)
och saft och åt klubbe :D
emil och matias e klassens små böger tiihih (A) naeej meen dom e gryyma (Y)
emli: meen ta inte miin klubba dåå ;o
matias (såg ut som han hade händerna mellanbena på emlie'') : och bara meen ge mejj klubban !! ;o
emil: NEEJ!
alla: fnissfniss tss ;$$ HHAHAHAAH xdd ;pp


aja de va grymt kuul idaag:'D


tagga polisstation nu då ;)

bloggar mer när jag kommmer heem PuusPuss ;**<33333//eran eriica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0