tjubree

dagen idag då:
vaknade av att jacob ringde mejj ;oo
inte bra .. föör klockad va halv 12 och jag ville sova.
sen messade jag lite med chrille wiie (aa)<33
sen slutade jag snacka meed jacob och gick ut t mamma som rökte tihih (aa) SLUTA RÖKA MAMMI (aa) ;**
hon sa : aah tänkte preciis vecka dejj, för vi ska åka t farmor och farfar idag
jag tänkte: ''OMG.. måste fixa mejj ;oo ''
in i dschen och torkade håret och sminkade mejj och allt ..

sen åkte vi diit så va jag i gvd meed michhe och alex xd TACK FÖR DAGEN SMÅ SÖTA SAKER tihih ;$$ <33

sen snackade jag med chrille och litte sånt..
han: SKA DU KÄKA EN GÅNG TILL ÅÅH HERRE GUD ;oo
jag: ja vadå? först fikade vi och nu käkar vi xd HAHA


LÄNGTAR TILLS PÅ ONSDAG :'D
föör då kommer min BÄÄBIIS hit naww (aa)
mysig helg meed han då (aa) tss ;$$

värst vad alla på msn e random idag ;oo
en bara :
haru en rumpa?
Nej
Tänkte la det..

asså viket liiv man måste ha xd haha
men gbgare e ju gryma så aah (y)

08:or e ju föör sööta
och dalarheestarna: e juu meed as sööte ;oo
och skånissar: e as sööta dom meed och jag ÄLSKAR deras dialekt ;oo mihih (aa)
och jönköpiingsboornare: e ju meen söta dom OCKSÅ tihih (aa)

fast aah .. 08:oor som min bääbiis e ju as sööta juu ;oo (aa)

MAGRUTOR(L) tihih;$$

aja ska fortsätta snacka meed random grabbar och tjejer hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0