TAGGA :'D

Blire STORASYSTER JANE idag då.
har saknat den ungen j*vligt mke ;oo
och jag ä´lskar henne verkligen<3333333
vi ska ha en grym dag idag tkr jag :')'
underbaraste tant i världen :')
och hon e MIN syster ;** tss ;$$
FATTA MIN SYSTER!!


omg jag är KÄR ;oo
meen vene om han ens gillar mejj med tanke
på att en viss person förstörde.. med de HAN sa
igår ..


~äre sant eller
drömmer jag?~


asså HUR JOBBIGA får folk vara? ;oo -.-'
svarar jag inte orkar jag ju inte skriva .. -.-'

värsta FAILET idag t douglas
jag bara: görru?
han bara: nt mke sj?
jag bara: vene typ inget, ska snart i jane
han bara: va ?

HAHAHAHAHA jag vill ju inte in i jane eller? xd tss





MAX ÄR SÖÖT ;oo
ojj jaja sa bara vad jag tycker tss ;$$



vill till HIGH CHAPARRAL NU asså ;oo ;(

________________________________________________

aja ska göra en liten video på mammas och kentahhs möhippa och svensexa xd tss..

kommer lite bilder på dom då :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0