omg..

.. ;oo
här hänt mke idag och doom senaste 3/4 dar .. xd

ilördags på mammas bröllop så hade jag ont i lungorna óch magen ..
samma sak vare på söndagen fast värre..
på måndagen ont i halsen ,,
tisdagen ont i halsen, magen och lungorna och huvudet
samma sak idag ;oo
så va inne på sjukhuset och vägrade ta blodprov LÄSKIIGT ;oo -.-'
men dom tvingade mejj ..
sen näär jag kom hem ville jag klippa gräset föör min kropp är HELT viit -.-'
så jag klippte halva (mindre) och då vare ngt som stacdk på mitt ben 5 ggr om ionte mer
jag kollade va de va och de va ''hästflugor'' (tror dom heter så)
och jag hoppade av gräsklipparen och sprang in och nu sitter jag häär xd
ingen sool på kroppen alls ;( (gaach)

fiinaste sötnosen dissar mejj som alltid .. ;oo xd omg..

GAAAACH snackade meed mitt ex i en halv timma eller ngt omg xd jag trodde jag skulle döö jag skrattade såå jag gräät nästan xd haha


aja hoppas jag bliir friisk t på lördaaag,, föör då bliir de att träffa lilla viktoor och joohan :D
omg så gryymt :D har inte träffat viktoor på nga veckoor och ska blii gryymt att träffa han
och johan va gullig moot mejj i lördags han gav mejj en puss (AA) föörsta gången på 10 årr ;oo omg

aja.. vet att h*n kollar denna bloggen ..
meen jag orkar inte meed den LILLA personen ..
h*n är allt för jbbig,
om h*n inte skulle hållit på så så skulle de hända
ALLT de h*n sa .. xd meen jag ORKAR seriöst inte den LILLA personen längre .. -.-'


aja nu ska jag vääl fortsätta vara social meed sööta ted tihih och matte, och niklas och andreas och johan och alla andra :D gaaach .. :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0