jaha jaoo ;pp mihihi :DD tss ;$$

jaa nu ska maan gööra ett inlägg då jaoo (aa)
föör söötaste lotta ville de :D


och doom jag snackade meed som troor att lotta inte är ngt namn såå har dom feel :) föör lotta är ett namn och
man kan heta de, soom lotta göör :D tihih (aa) ;$$<33

aja gjort idag da?:
sovit sovit sovit, börjat snacka meed mitt ex helt plötsligt som jag inte gjort sen vi gjorde sluut och de va föör typ mitten av mars .. asså serriöst känns lite konstiigt tihih :'')
meen aja, ;pp

meen faen va alla tydligen saknar mejj, de e 7kt asså xd
7 st har sagt idag att dom saknar mejj .. seriöst
fiick sms innan bara:
nalle: gaaaaaach va jag saknar dig.
jag: naww .
nallen: vet du vem jag är?
jag: jaa de e klart jag gör, glömmer dejj inte preciis xdd
nallen: ja meen du gillar väl ngn annan.. ;/
jag: ja de gör jag ..
nallen: Men jag älskar dig ju erica

asså helt 7kt xdd



aja ,, brååkade meed en sööt person inatt .. de va inte kuul :''(
så skrev en texxt till han:

''du är den som får mitt blod att rusa.
du är den ända och bästa jag har.
jag ryser när jag hör ditt namn de vara är så.
när jag kollar dejj i ögonen är de kärlek jag ser.
du är den som får mitt hjärta att dunka.
sen jag hörde din röst vare kärlek redan då.
sen jag gick mot dig och kollade i dina ögon dunkade mitt hjärta 1000ggr snabbare.
du får mig tänka om, du får mig se framåt.
Du är min själ, mitt hjärta och min stjärna som lyser
klarast på himlen varje kväll.
ville bara säga att du betyder 7kt mke för mig.''





dissar:
folk som e ute efter en saak ..
asså vissa folk e ju tyyp ''dumma'' eller efterblivna..
jag bara meen neej jag vill inte visa i caam dom bara visa lite i cam.
jag bara neeeej. som bara  visa i cam babe jag bara WTF!? f*ck u!
tss xdd

hissar:
att bli förlåten :'D
jag tkr att alla ska få en chans vad dom än gjort ..
föör att beviisa att man kan ändra på sejj :D tihih




GLASS ÄR GOTT :D >.< c: :''33<3333333333

PussPuss//eran eriica<33333

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra sötnos fortsätt blogga :D !!<3

2011-06-20 @ 18:33:39
URL: http://lottakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0