hellu

aja nu ska jag börja blogg ingen.. va LÄNGE sen nu och folk har sagt t mejj så nu ska jag börja igen ;pp mihiih (aa)

nu väntar jag på bussen iaf tråkigt tkr jag .. -.-'

aja gjort ihelgen? ;pp
vatt på T.M.A.B (till minne av bikemeet) :'D (GRYMT)
FÖRUTOM ..
1. att jag sett en som blivit knivmördan .. LÄSKTIGT .. ;o
2. sååg en sööt (VERKLGIEN SÖÖT) kille .. och han ''sov'' ´med mejj och jassi ..
jassi lååg typ och soov (FAST DE VET JAG ITNE FALL HON GJORDE) tss ;$$
aja meen han '' va föör gammal föör mejj'' så han dissade mejj.. men snackade med han i tele idaag
och de va grymt(y)
han visste precis vem jag var mihih ;$$

men TACK till alla jag träffat :')
(lotta,louise,vincent,jassi,victor och alla dom andra ! :'D
kom ihåår high chaparral äger sönder :')<3<3<3

gjort idag då?
vatt i skolan och kuraton och allt vad de heter mihih ;$$




 SÖTA SAKER :'D<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0