en gammal texxt jag hittade inatt xd tss

Älskliing ;** <3

Jag tittar upp mot de blå,
samma sak varje dag.
Varjegång du ringer mejj,
din röst gör mejj knäsvag.
Du är så vacker,du gav mejj allt jag saknat.
Om jag drömmer nu så vill jag fan aldrig vakna.
Stanna hos mejj baiibeh.
För med dejj känns allt rätt.
Jag kan inte riktigt förstå att de är just dejj.
Jag har varit utan syre i varenda ven,
men du hjälpte mejj upp för att stå på egna ben.
Allt med dejj är speciellt.
Jag vill att du ska veta att bara du får mejj hel.
En minut utan dig är en evighet.
Jag svär du är den finaste som existerat här.
Jag skriver våra namn och datum i sanden uppe på månen för där rör sejj inget.
Jag vill aldrig vara ifrån dejj.
Du har mitt hjärta, så äre föralltid.
Du får inte gå för du har blivit min framtid.


_______________________________________________

BaBe <3 ;*

''Jag tittar på dejj,
du är en stjärna.
Jag lovar brukar undra om du är en ängel från ovan.
Du är den enda,
du har blivit min framtid.
Du är alldeles för bra för att höra hemma häär..''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0