helllou C:



STÖR MIG PÅ FOLK-.-'
haah folk som inte har ngt liv kan ju kanske lära sig att skaffa ett?
får ju faen ryck på dom ju-.-'

aja iaf skolan söög balle, och jag har världens bästa storasyster:
EmmelieStoraSysterOjala (KÄRLEK till henne)

haha min klass är ju rena rama fail ju,,
haha alla snackarskiit om alla,,
alla skyller på mejj och emmelie och att vi
förstör klassen och allt,,
asså omg-.-' klag, klag, klag -.-'
aja de är typ de ändå jag har gjort och höra,,

mihih storasyster bara eriica skriv på din blogg har skiit tråkigt,,
så okej gör de för dejj emmelie:)<33

men nu ska jag vara sociala med folk på msn

xXPussPussXx// eran eriica<33;**

rödluvan lyssnade inte på sin mamma,
pinocchio var en lögnare,
robin hood var en tjuv,
tarzan gick utan kläder och sov med apor,
snövit bodde med sju män,
pippi blev jagad av polisen och emli drack sig full i ung ålder!
 de var alla förebilder när jag var mindre,
så snälla sluta klaga på mitt uppförande! :)


Kommentarer
Postat av: bxdkjvfguidhsiivgdhfuias

Du e ju emo ! :S

2011-04-14 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0